Gwarancja Serwisowa BIS

Gwarancja Serwisowa BIS to profesjonalna ochrona Twojej Toyoty przez cały okres objęty gwarancją i wyższa wartość Twojego samochodu na rynku wtórnym.

Warunki gwarancji

Programem mogą zostać objęte samochody:

  • marki Toyota
  • kupione u Autoryzowanego Dilera na terenie Polski
  • pojazdy w wieku do 3 lat i przebiegu nie większym niż 100 000 km (będące w okresie podstawowej Gwarancji Producenta)

Ubezpieczenie może być zawarte tylko i wyłącznie w czasie trwania podstawowej Gwarancji Producenta. Gwarancja Serwisowa BIS zaczyna obowiązywać w dzień po wygaśnięciu podstawowej Gwarancji Producenta. Szczegółowe warunki ubezpieczenia pojazdu opisano w Warunkach Ubezpieczenia programu.

 

Korzyści

  • brak kosztów napraw samochodu powstałych w wyniku awarii elementów lub podzespołów po wygaśnięciu podstawowej Gwarancji Producenta (zgodnie z Warunkami Ubezpieczenia)
  • wyższą cenę ubezpieczonego pojazdu na rynku wtórnym
  • naprawę pojazdu w Autoryzowanej Sieci Dilerów Toyoty, zgodną z technologią producenta
  • sprawną i szybką obsługę w stacji dilerskiej
  • zastosowanie do naprawy oryginalnych części zamiennych Toyoty
  • 12- lub 24-miesięczną ochronę pojazdu (w zależności od zakupionego wariantu ubezpieczenia)
  • ochronę nawet do 500 000 km
  • ochronę na terytorium Unii Europejskiej oraz Szwajcarii
  • atrakcyjne finansowanie polisy Gwarancja Serwisowa BIS przez Toyota Bank Polska w formie kredytu przy zakupie nowego auta
  • ubezpieczenie Gwarancja Serwisowa BIS jest również dostępne w ofercie Toyota Leasing Polska

Wybierz optymalny pakiet do ochrony swojej Toyoty?*

  • Pakiet Optimum obejmuje ochroną najważniejsze elementy i podzespoły silnika wraz z układem przeniesienia napędu w zakresie mobilności i bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
  • Pakiet Standard obejmuje ochroną większą ilość elementów i podzespołów pojazdu wraz z układem przeniesienia napędu. Zakres ochrony odpowiada za mobilność, komfort i bezpieczeństwo użytkowania samochodu.
  • Pakiet Premium oferuje najszerszy zakres ochrony obejmujący mechaniczne, elektryczne, elektroniczne oraz hydrauliczne i pneumatyczne podzespoły pojazdu. Ochrona dotyczy zarówno silnika wraz z układem przeniesienia napędu, jak i układów odpowiadających za bezpieczeństwo i komfort użytkowania samochodu.

* We wszystkich proponowanych pakietach z ochrony wyłączone są: części podlegające naturalnemu zużyciu i materiały eksploatacyjne, akcesoria, powłoka lakiernicza, reflektory i żarówki, tapicerka oraz elementy ozdobne. Szczegółowy zakres ochrony w ramach poszczególnych pakietów opisano w Warunkach Ubezpieczenia programu.

 

Świadczenia Assistance w programie Gwarancja Serwisowa BIS**

Uczestnicząc w programie Gwarancja Serwisowa BIS, nabywacie Państwo prawa do korzystania z profesjonalnej pomocy drogowej Assistance w następujących przypadkach:

  • awarii mechanicznej lub elektrycznej, kolizji lub wypadku, kradzieży (częściowej lub całkowitej)
  • braku paliwa, zatankowania niewłaściwego paliwa
  • rozładowania akumulatora
  • utraty powietrza w oponie
  • utraty kluczyków lub ich zatrzaśnięcia

 

Do Państwa dyspozycji pozostaje szeroki pakiet korzyści obejmujących między innymi:

  • pomoc drogową – w sytuacji awarii, która unieruchomiła Państwa pojazd, na miejsce przyjedzie profesjonalna pomoc drogowa
  • holowanie – jeżeli Państwa pojazdu nie uda się uruchomić na miejscu, zostanie on odholowany do najbliższego Autoryzowanego Dilera Toyoty

 

Jeżeli problem z pojazdem wystąpi w odległości większej niż 50 km od Państwa domu, to w ramach programu mają Państwo zagwarantowane:

  • zakwaterowanie w hotelu – na czas naprawy pojazdu (do 4 dób)
  • wynajem auta zastępczego (maksymalnie do 3 dni roboczych) – jeśli czas naprawy Państwa samochodu przekroczy 1 dzień
  • kontynuowanie podróży – zorganizowanie i opłacenie biletu kolejowego dla kierowcy i pasażerów pozwalającego na kontynuowanie podróży (na terenie obowiązywania umowy Assistance)
  • odebranie samochodu po naprawie – jeśli miejsce zamieszkania użytkownika pojazdu jest oddalone o ponad 50 km od Autoryzowanego Dilera, który naprawił pojazd, zostanie zorganizowany i opłacony transport użytkownika do Dilera w celu odbioru auta
  • pomoc kierowcy zawodowego – w przypadku choroby kierowcy/pozostałych pasażerów kierujących pojazdem, uniemożliwiającej kontynuowanie podróży, zapewniona zostanie pomoc kierowcy zawodowego (dotyczy tylko zdarzeń za granicą)

** Szczegółowe warunki programu Assistance Gwarancja Serwisowa BIS znajdują się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia.

 

CENNIK POLIS BIS GWARANCJA SERWISOWA – AUTA NOWE

OFERTA SPECJALNA* – podane ceny obowiązują tylko do dnia wydania nowej Toyoty z salonu.

CENNIK POLIS BIS GWARANCJA SERWISOWA – AUTA NOWE

* Oferta obowiązuje tylko do dnia wydania nowego auta z salonu. Podane ceny (brutto) zawierają upust w wysokości 20% od cen z oferty podstawowej.

 

CENNIK POLIS BIS GWARANCJA SERWISOWA – AUTA W WIEKU DO 2 LAT

OFERTA SPECJALNA** – podane ceny są ważne tylko do 24 miesiąca obowiązywania podstawowej Gwarancji Producenta.CENNIK POLIS BIS GWARANCJA SERWISOWA – AUTA W WIEKU DO 2 LAT

** Oferta jest ważna tylko do 24 miesiąca obowiązywania podstawowej Gwarancji Producenta. Podane ceny (brutto) zawierają upust w wysokości 10% od cen z oferty podstawowej. W chwili zakupu polisy przebieg auta nie może być wyższy niż 100 000 km.

CENNIK POLIS BIS GWARANCJA SERWISOWA – AUTA W WIEKU DO 3 LAT

OFERTA PODSTAWOWA*** – dla samochodów marki Toyota w 3 roku obowiązywania podstawowej Gwarancji Producenta.

CENNIK POLIS BIS GWARANCJA SERWISOWA – AUTA W WIEKU DO 3 LAT

***Oferta jest ważna tylko do 36 miesiąca obowiązywania podstawowej Gwarancji Producenta. W chwili zakupu polisy przebieg auta nie może być wyższy niż 100 000 km.

Pobierz Ogólne warunki Gwarancji Serwisowej Bis

Pobierz ogólne warunki ubezpieczenia Toyota Eurocare Extension

 

Szczegółowych informacji z przyjemnością udzielą Państwu Doradcy Serwisowi

Toyota Nowakowski Bielany Wrocławskie

Godziny pracy Serwisu:
Poniedziałek – Piątek : 07:00 – 19:00
Sobota 08:00 – 14:00

Michał Dziurgot

Doradca ds. Serwisu Mechanicznego
Tel. +48 71 799 60 74
kom. +48 664 939 231

wyślij wiadomość
Marek Atamańczuk

Doradca ds. Serwisu Mechanicznego
Tel. +48 71 799 60 77
Kom. +48 784 013 413

wyślij wiadomość
Bogusław Mazan

Doradca ds. Serwisu Mechanicznego
Tel. +48 71 799 60 98
Kom. +48 660 474 025

wyślij wiadomość
Julian Mowszet

Doradca ds. Serwisu Mechanicznego
Tel. + 48 71 799 60 78
Kom. +48 692 481 684

wyślij wiadomość

Toyota Nowakowski Wałbrzych

Godziny pracy Serwisu:
Poniedziałek – Piątek    8:00-18.00
Sobota    8:00-13:00

Piotr Pelc

Doradca ds. Serwisu Mechanicznego
Tel. +48 74 648 17 14
Kom. +48 784 065 480

wyślij wiadomość
Jarosław Szyłkowski

Doradca ds. Serwisu Mechanicznego
Tel. +48 74 648 17 15
Kom. +48 698 895 930

wyślij wiadomość